Tags

  • El tag de un grafitero es la máxima expresión del yo, ya que consiste en la autoafirmación del ego, el querer estar en todas partes con su nombre presente, que todo el mundo le vea.
    Partiendo de esta idea y cogiendo los pronombres personales yo, tu, el como tags y en vez de un rotulador o un spray las letras adhesivas de las puertas de las casas, como 1º G, 2º A …
    El porqué de coger los pronombre personales, es para que todos lo que lo vean se puedan sentir identificados, ya que yo es tu, tu es yo, yo es el, el es tu… A su vez utilizar las letras adhesivas, ya que estas están en nuestros hogares, nuestras casas. En definitiva la máxima privacidad, nuestro único espacio privado.
  • All this performances are a critic to people but it can’t be left there, is something constructive, not destructive.
    A Writer of graffiti tag is the biggest expression of the individual himself, because it consists of the statement of the ego, to want to be everywere with his name present, to be seen by everybody.Leaving from this idea and taking the personal pronouns I, you, he as tags and instead a faber-tip or a spray the adhesive block letters of the house doors as 1º G, 2º A…
    The reason of taking personal pronouns, is for all who see them to feel identified, because I is you, you is ma, me is him, he is you….At the same time using adhesive block- letters, because they are in our houses, our homes. Definitely the most private, our only private space.